søndag den 20. april 2008

Dagen derpå

Når man er på vandvogn kan man jo ikke have tømmermænd dagen derpå. Men derfor kan man altså godt være træt. Og tilfreds.

Jeg havde en dejlig fødselsdag i går aftes, selvom det ikke var på dagen. Den fejres nemlig om en uge i Luxembourg, hvor jeg deler dagen med min bror der fylder 3 år mere end jeg.

Jeg kan rigtig godt lide de mennesker jeg har omkring mig i form af X-kromosoner. Der var 10 af dem rundt om bordet i går. 14 var oprindelig inviteret. Resten håber jeg snart at se igen til noget andet veninde træf vi har talt om.

Men det er altså dejligt med sådan en aften. Jeg tænker blot på, hvornår jeg dog lærer det der med at jeg HAR altså lavet mad nok til både selskab og hel feriekoloni oveni???? Man står altid der og tror at der da ikke er nok.

Genialt - iblandt mange gode gaver, fik jeg et stykke regnskov til min lille pige. Det betyder rigtig meget.

Jeg er glad, mæt og træt dagen derpå. Endnu en fejring af dagen i vente om en uge. Jeg æææælsker fødselsdage. Min søn har afsløret at han har en hemmelighed til mig og også hvad det er. Vi må lege, at jeg havde rigtig meget ørevoks i ørene og slet ikke hørte hvad han sagde.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejlig læsning, hvilken dato er præcis din fødselsdag?

Må være fedt med så mange skønne veninder :-)

Sebastian sagde ...

Hov jamen til lykke ;-)
Nu blev det både for tidligt og sent på én gang; men på dagen læser du jo så vel ikke din blog ;-)

Anni Albæk sagde ...

Tillykke fra mig - og en lille sang: didum didaj

Bambi72 sagde ...

Dejligt med sådanne en tøseaften...
Ak ja de kære børn, det er ikke nemt at holde på hemmeligheder :-D

Majsen sagde ...

Perle: Den rigtige dato er den 27.4. Både for mig og min bror.

Og ja - det er dejligt at have så mange dejlige kvinder i sit liv. Det er jeg også meget taknemmelig over.

Seb: Tark skal du have. Nej jeg læser sikkert ikke blog næste søndag. Dagen efter en stor 40 års fødselsdag. Der slapper vi vist bare af alle sammen. Forhåbentlig i dejlige varmegrader der lidt længere mod syd.

AnniLouise: Du har jo en fantastisk sangstemme....:-)

Bambi: Han må have det fra moderen det med, at hemmeligheder hvad angår gaver, ikke er til at holde på. Jeg er selv akkurat lige sådan. Jeg vil SÅ gerne fortælle hvad jeg har købt, fordi jeg syntes det er spændende. Ak ja....

Lotte sagde ...

Åh hvor dejligt at det blev en god aften - på trods af udmattelsen først på ugen.
Du får også lige et før-tillykke fra mig ;-)