torsdag den 10. april 2008

Aj - ad....

Så kører man lige i Netto, for at købe lidt forskelligt. Stikker af fra gyllestanken herude, for en kort stund. Skal bare lige have lidt æg og 3 potter basilikum til mine bagerier. Og basilikum dufter jo dejligt. Heldigvis.

For foran mig i køen (der jo altid er alenlang i Netto) står et ældre ægtepar af den lidt spøjse type. Og jeg kunne ligeså godt være blevet hjemme i stanken. For damen står højlydt og prutter. Ikke bare een gang - men hele 3. Med bas på. Hun er bare helt rolig og ikke bare det mindste flov. Jeg var meget glad for, at jeg havde duftfrisker i form af basilikum i min favn. For det var virkelig fælt.

"hvaaaa er 'et du står og siger Bent?" siger hun til manden. "jeg siger at du må vente med at prutte til vi er ude" er Bent's kommentar.

"A ka sku da ikk bare rende fra regningen" var hendes kommentar.

Nårh nej - nice point. Men kunne Bent ikke have betalt? Helt ærlig.....

11 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

Hun skulle altså fise af??

Jane sagde ...

Jeg ligger flad af grin.
Tror ligeså stiller jeg fiser ud igen *F(n)is*

Alphafeen sagde ...

*LOL*.....og så m graviditetskvalme, flot klaret Majsen!!

Anonym sagde ...

Klamt!!

mig selv sagde ...

nej altså !!!! også og for dælen da osv... man prutter når man her HJEMME !!!! fnis... altså...

Alphafeen sagde ...

...eller også laver man I HVERT FALD en lydløs siver ;)

Majsen sagde ...

Rimkogeren: Ja - fis hjem med dig mærkelig dame.

Enaj: Du ville helt sikkert ikke have f(n)iset igen hvis du havde stået i den kø...

Alphafeen: Jeg var virkelig tapper.

Perle: MEGA

Mig selv: Ja på toilettet. Altså mænd gør. Kvinder gør jo ikke - lige pånær hende her. Jeg prutter ALDRIG. ALDRIG blev der sagt....

mig selv sagde ...

jeg var i netto her til aften og præsterede at blive pænt til grin fordi jeg gav mig til at fnise temmelig meget da vi kom til kassen. Prøvede så på at hviske til et stk forvirret ægtefælle hvorfor jeg fandt det meget meget morsomt at vi stod i en lang kø i netto kl. 17.30 i regnvejr...
Fik til sidst at vide at jeg hellere måtte gå ud hvis jeg sådan skulle prutte !! den mand forstår INTET !!
og han var aldeles humørforladt da han kom væltende ud i bilen med alle poserne i styrtregn til en stadig grinende kone .... åhhh ha hold da helt kæft hvor var det sjovt !!

Majsen sagde ...

Aj - du skulle have ringet. Jeg gad ski(d) godt have været med. Så ville jeg have været Bent...! Tøffel Bent. Jeg har ondt af Bent. Hvis hun gør sådan i Netto, hvad finder den kvinde så ikke på derhjemme? Det er jo sundheds skadeligt.

Zette sagde ...

Det er humor på bedste plan - og godt gengivet.
Basilikum er nu kendt som prutlugtsdæmpende

Majsen sagde ...

Zette: Fandt det ikke humoristisk da jeg var midt i stormens øje, men bagefter var det jo mega griner. Som en lille pige med hånden for munden: puuuhhh ha - hun pruuuuuuttttter...thi hi.