mandag den 21. april 2008

Ingen kedelig mandag her

Mon ikke man bare skulle gå udenfor i det gode vejr? Joh såmænd. Lige en tur forbi en planteskole først. Gæt selv hvad min dag kommer til at indeholde?

Forår ER bare min årstid. Når altså ikke lige det vælter rundt i luften med birkepollen. Men det gør det ikke lige nu og det vil jeg benytte mig af. Senere smide mig på en solseng med tæpper over. Det må bestemt kunne kurere den smitte der blev overført fra barn til begge forældre. Soveværelset lød som en hundegård hele natten. Begge forældre gøede højt (ja for den sags skyld stadig), så lige lidt søvn at indhente. Hurra for sol, solsenge, blomster, ny terrasse og forår. Det giver max point på skalaen.

God mandag.

7 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Ak endnu en Birkpollen allergiker... Hernede køre de på højtryk, eller også er jeg blevet mega allergiker...

God forårs Mandag

Majsen sagde ...

Bambi: Måske er det derfor jeg snotter sådan? Men øjnene er dog ikke begyndt med den klassiske kløe endnu. Det skal nu nok komme. Kender jo turen, så den kan ikke længere overraske. Omend den gerne må blive væk. Helt væk blev der sagt.

Lotte sagde ...

Håber du får en herlig dag!
(Må jeg spørge, hvilken planteskole, du handler i? Bare af nysgerrighed...)

anjoe sagde ...

Birkepollen blev en spam naturmæssigt forrige år for Rimkogeren, så det stolt knejsende træ "bagerst" på vores grundareal måtte lade livet. Det spredte pollen overalt, hvor vi færdedes, samt sendte søde hilsner ind ad de åbne vinduer...

På min blog under "anjoe og co." og derefter under 10.december 2007 kan I se Rimkogeren og Zorro sidde på nedlagte stamme. I år har en del varmet os dejligt i brændeovn ;-)

Majsen sagde ...

Lotten: Det er desværre ikke "din" planteskole- men noget der hedder Family Garden. Antallet af planteskoler er ikke så stort her i vores beskedne størrelse by. Hmpffff for mig der ææællsker planter og blomster.

Anjoe: Vi har også 5 store i haven af slagsen. Men allergi eller ej får de lov at blive. De står bare så flot og uden dem ville her være lidt for bart. Der er dog røget 2 af dem i tidens løb. Jeg har hørt at man kan blive immun overfor det, hvis man får tilstrækkelig mange. Jeg må campere ude under træerne. Eller ej.......:-)

Majsen sagde ...

Lotten: vi har i øvrigt også en Økologisk Have, hvor udvalget er godt. Men måske en markedsundersøgelse kan placere jer heromkring???

Anonym sagde ...

Mmmmmm (marabou)....hvor lækkert.

Har også nydt lidt af solens stråler på terrassen. Herligt, mere af det.