mandag den 14. april 2008

Snart færdig

Ikke færdigt, men det nærmer sig. Kl. 17 kommer brolæggerne igen og forventer at være færdige kl. 20. Vi er edderspændte. De mangler ca. 40 m2 endnu. Men forarbejdet er gjort.

Når terrassen er færdig, skal der sættes cedertræ's beklædning på det nye skur. Og lige om lidt kan krukkerne komme ud, sammen med alle de andre skønne ting der udgør total gårdhave hygge. Majsemor glæder sig. Hun kan også sidde derude og kigge lige op på kirken hvor drengen er begravet. Jeg ved, at jeg vil få mange timer til at gå med det. Med forår og sommer.




7 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Sikke sent der bliver arbejdet :-D
Men pænt bliver det

anjoe sagde ...

Der er da let plads til flere børnecykler, der hjuler rundt med glade unger ved roret ;-)

Det ser rigtig flot ud...

Majsen sagde ...

Bambi: Ja når den ene melder syg på oprindelig tidspunkt, må der indhentes for at opfylde kontraktens ordlyd. Heldigvis for, at man valgte ordentlige folk der godt vil tage et ekstra nap.

Anjoe: Der er MASSER af plads, for på anden side af huset (som ikke er afbilledet) er der ligeså meget kørebane glæde at finde. Det er lige før jeg selv fristes til en tur.

Anonym sagde ...

Tror jeg må forbi og besigtige den terrase en dag :o)

Majsen sagde ...

Perle: Nu ER den færdig og jeg er helt oppe at køre. Du kommer bare forbi. Seriøst - kom bare.

Grønlandsposten sagde ...

Nej hvor ser det bare lækkert ud, jeg bliver helt misundelig. Den terrasse indbyder jo ligefrem til hygge, grill, sol og sommer.

Majsen sagde ...

Grønland: Nu hvor den er endnu mere færdig er den også bare endnu bedre. Holder fødselsdags fest i weekenden og faktisk kun ønsket mig blomster og krukker. Så må se om det bliver vældig frodig efter lørdag aften, eller om jeg skal på planteskole og proviantere.

Jeg glæder mig bare sådan til sommer og sol.