lørdag den 12. april 2008

Bagtanker

Det var i dag at den store dag oprandt. Vi skal have lagt terrassen. Men hør hov - den lægger jo ikke sig selv. Der skal hænder og mænd til. Men hva filan nytter det, når den ene af en duo er syg? Og den ene solist ikke kan klare sig uden den anden? Der var ellers dømt dagens store højdepunkt.

Jeg tror ikke, at jeg finder nogen erstatning for den aktivitet. Kan mærke, at tilbudet i Kvickly på 5 x 1,5 ltr. sodavand for en rund 50,- bare ikke er udfordring nok. Selvom de skal købes. For sidste år var de nemlig meget tørstige de brolæggere, og drak lige sådan et tilbud der på en weekend. Jeg må hellere være forberedt. Det kan jo være de kommer i morgen. Hvis nu jeg lader et par poser Haribo og andet snoller dumpe med ned i kurven, kan det være de kan lokkes til at arbejde extra lang tid i morgen (og ikke noget med, at tage arvingen med på indkøb, hvis du vil undgå et Bilka barn, der ikke forstår at det ikke er til HAM).

Udspekuleret? Hvem - mig???

2 kommentarer:

Zette sagde ...

Ikke udspekuleret, blot realistisk.
Terrasser er basis for totale nydelser - håber de bliver freesh - det er snart terrassesæson.

Majsen sagde ...

Jeps Zette - det nærmer sig gevaldigt det med sæsonen. Og jeg har linet op lææææænge. Jeg er SÅ klar. Jeg har masser af plads til både forår og sommer, så de må gerne gæste mig rigtig længe i år.