torsdag den 3. april 2008

Hvis nu............

Jeg går meget og tænker på andre mennesker. Rigtig meget. Lige nu tænker jeg på en mor der først skal føde om 10 uger. Men som lige nu ligger og bliver overvåget for, at holde på den lille purk noget tid endnu.

Een gang før har hun måttet give slip for tidlig. 13 uger for tidlig. Men han har et godt liv i dag. Men da de også har ham i deres liv, er det bare for meget hvis lillebror og mor skal være i hospitals væsnets varetægt fra nu af og et par måneder frem. For alle parter. Og ikke mindst psykisk.

Hvis han kommer nu, håber jeg virkelig at den fantastiske sygeplejerske jeg kender, får fingre i ham. For så ved jeg at han er i gode hænder (ved godt, at alt neonatal personale er godt - men hende her er altså super). Sygeplejersken ved hvem hun er, og jeg må godt hylde dig lidt - ikk'??? Dog er mit ønske allermest, at I ikke kommer til at kende hinanden.

Ingen kommentarer: