torsdag den 24. april 2008

Lidt om alt

Det er da helt utrolig hvad jeg når at opleve i dag. Jeg har også kørt en nabo med veer afsted mod fødegangen. Håber dog, at de får bremset fødsel endnu engang, da hun endnu har 8 uger tilbage. Skulle hente rensetøj og kørt efter det 2 gange. Sådan går det, når sidst man brugte kortet var ved PC'eren. Indkøbt sommersandaler til barnet. Noget fra en "rodebunke" og sidste års model - minus 60%. Sådan nogle tal er jeg svært glade for. Uhhhhh - mit barn bliver ikke dette års nyeste mode (håber du læser ironien). Men jeg er glad, og det ved jeg også at han bliver.

Nu er kufferten fundet frem og ved at blive pakket. Vi drager til Luxembourg i morgen til brormands 40 års fødselsdag. Vi har taget os den luksus at flyve, da 20 timers kørsel syntes uoverskuelig med kvalme, træthed samt faktum at det kun er en smuttur.

For første gang i 16 år skal bror og jeg prøve at fejre vores fødelsdag sammen på datoen. Det bliver stort. Tilmed er hele familien samlet omkring os. Jeg glæder mig. Endvidere har min dejlige husbond fortalt, at der på søndag bliver 20 grader på de kanter. Tænk om vi kunne spise frokost sammen udenfor på vores fælles dag.

Vi trænger lidt til, at komme afsted bare honey og jeg. Ville gerne have haft drengebarnet med, men børn skal ikke med til festen. Det er lidt langt at tage ham med for, at han skal passes af deres au-pair pige. Så han drager på mini ferie med farmor og farfar i sommerhus sammen med hans fætter på 4 år. De to er nogle rigtige rotter når de er sammen. De rotter sig sammen om alt og har det så skønt sammen. Jeg tror det bliver en god weekend for alle.

Når vi kommer hjem igen sent søndag er det på hovedet i seng. For vi skal fejre min fødselsdag lige fra morgenstunden mandag. Drengen ved ikke, at det er på søndag det rent faktisk er min dag. Han ville blive knust i hans lille hjerte hvis han vidste det, da fødselsdag er noget af det største man kan opleve. Om det er hans egen eller en anden har ingen betydning. Næh -det er faktum at vi skal have lagkage. Det er så stort i hans univers. Så en lille hvid løgn om, at mor har fødselsdag mandag går nok.

I aften lige undervisning i brug af GPS'en til min mor og søster. De låner vores, da de kører derned. Jeg er tryg ved, at de bliver guidet lige til døren. Min mor er absolut ikke gammel, men lige når det kommer til, at hun selv er ene kaptajn på skuden, gør det mig godt at vide at de har denne ekstra passager med. En der taler når hun skal og så ellers holder behørigt mund.

Nå men god weekend derude, lyder det allerede nu.

12 kommentarer:

Lotte sagde ...

Jeg tror bestemt, I får en rigtig god weekend alle sammen. Og skønt at blive fejret over flere dage ;-)
Tillykke med på søndag - hvis jeg nu ikke får det sagt på dagen.

Bambi72 sagde ...

Det lyder til at blive en rigtig dejlig weekend...
Nyd nu jeres weekend uden barn, og blive fyldt helt op, med kun voksen kontakt :-D

Grønlandsposten sagde ...

Rigtig god tur, nyd weekenden og tiden med familien. Og et stort tillykke med fødselsdagen på søndag.

mig selv sagde ...

Ich wünsche dir eine gute fahrt :-)

Alphafeen sagde ...

ha en super dejlig tur!

Maomis sagde ...

Rigtig god weekend. Det lyder som om der er lagt op til en rigtig god en af slagsen. Og så tillykke med dagen – din og brormands.

Jane sagde ...

God weekend til jer også og god tur. Og så skal du da også lige ha en god fødselsdag både søndag og mandag;-)

Sebastian sagde ...

Rigtig god tur.
Håber I begge og alle jeres gæster etc får en dejlig dag.
Og mon ikke de små lømler kan hygge sig herhjemme. ;-)

Bitten sagde ...

De bedste ønsker til en dejlig Majsemor.
Håber du nyder for fuld udblæsning lige nu.

Kram

Anonym sagde ...

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN I DAG :o)

anjoe sagde ...

Majsemange tillykker med i dag - og ikke så ringe at blive fejret to gange, så at knægten bliver lykkelig og tilmed scorer lagkage ;o)

Majsen sagde ...

Kære alle

Tak for hilsener. Har haft en så dejlig tur, skønt vejr, godt selskab og en hulens masse gaver.

I dag fejrer mig og drengen også fødselsdag. Vi hygger os på højtryk og "Sigurd Barrett" er også involveret i fødselsdagen. Senere kommer naboer til lidt lagkage, og i aften svigerforældre. Så mange dage med festivitas og derefter lidt ro. Det trænges efterhånden også ret meget.