tirsdag den 22. april 2008

Verdens smukkeste sten

Jacobs sten er kommet på graven i dag. Piv piv piv...... Både sorg og glæde. Der lå besked på min telefonsvarer fra stenhuggeren. Hørte den først lige inden drengen skulle hentes fra børnehave. Vild panik og glemte alt omkring mig. Kun een destination i hovedet - Jacobs grav og se hans nye sten.

Men smuk det er den. I morgen er der store havedag på hans gravsted. Der er indkøbt mindst 1000 planter til hans have. Den bliver super frodig skovbund. Jeg glæder mig bare så meget.

Alt for dig min lille mus.

P.S. - der kommer billeder senere her på bloggen af hans "værelse".

4 kommentarer:

Alphafeen sagde ...

...glæder mig til at se billeder!

Anonym sagde ...

Glæder mig til at se billederne :)

Bitten sagde ...

Jeg ved bare at det bliver helt perfekt når jeres store havedag er slut Majsemor.
Hovrdan kan det blive andet med den sjæl du ligger i det.

Store store kram

Lotte sagde ...

KRAM