tirsdag den 15. april 2008

Lidt om 2 af mine børn

Bøllefrø er nu 4-5 cm lang (kort om man vil) og alt er stort set dannet. Nu skal Bøllefrø bare vokse sig stor, stærk og sund. Sund blev der sagt. Kernesund. Ikke syg. Please - ikke syg.



A pro pos syg, så har jeg et stk. syg dreng på sofaen. 39 i feber, ru hals og en virkelig meget urolig nat. Hvis ikke jeg var træt, så blev jeg det da af nattens forløb. Gaaaabbbbbbbb........ Håber snart, at der dukker en mulighed op for en lur på sofaen. Man plejer da at sove lidt i løbet af dagen, når man er syg. Så må moderen også godt.

3 kommentarer:

Sebastian sagde ...

God bedring med ham den store syge knægt.
Og også til moderen med hendes kvalme om manglende søv.
Voks godt! blev der sagt til frøet ;-)

Bambi72 sagde ...

Ja lidt sovning skal der til når man er syg...
Puster lidt positiv energi til Bøllefrø

Majsen sagde ...

Seb og Bambi: Uha da I kan tro, at vi fik sovet. En hel halv nattesøvn for mit vedkommende - 3½ time. Drengen tog lige 15 min længere. Det gjorde simpelthen underværker, omend han dog stadig er blussende.

Tak for ordene til Bøllefrø.