torsdag den 17. april 2008

Tanker

Sådan en underlig dag. Vågen fra kl. 03:30 pga. endnu en nat med dreng der peb og klynkede. Kl. 06 var hele familien oppe. Barnepigen kom kl. 07:45 og tog over med det stadig lidt feber ramte barn.

Moderen drog til Skejby. I lang tid var jeg der. For der er jo strejke (bare hvis ikke du lige vidste det) og det kan mærkes, omend dagens program blev gennemført. Men store forsinkelser. Store ord til den vordende mor om, at hvis ikke der sker bedring i opkast situationen indenfor 3 uger så vanker der en indlæggelse. Casen er jo den, at jeg har kastet op i 9 mdr. på et år og min krop begynder altså at mangle nogle ting som den ellers ville have at arbejde med. Fået protein drik med hjem der kan udgøre et måltid. Kan bedre holde de flydende ting i mig. 3 uger - så skal det altså bare virke. Det med at komme på hospital lige nu orker jeg ikke. Det er for tæt på sidst jeg var der. For tæt på en oplevelse jeg ikke er færdig med. De er søde, rare, kompetente osv. Men jeg skal altså bare ikke indlægges. Basta.

Bøllefrø ser ud som den skal på nuværende tidspunkt. Det ser normalt ud so far.

Drænet for energi kom jeg hjem. Hoppede direkte i seng med en lille dreng ved min side. Han var ligeså grydeklar som jeg selv. Sov alt for længe og nu er han ikke ligefrem den mest trætte dreng nord for ækvator. Jeg lytter til yderst intelligente samtaler fra hans barneseng, som han fører med alle hans fantasivenner. Han mener, at nu kan det være nok med at de driller hinanden. For det må man ikke. Rart at vide, at mobbe temaet i børnehaven virker i en tidlig alder.

Jeg har en udfordring liggende og vente. Det var meningen den skulle på i aften. Det må blive i morgen. Lige nu skal jeg bare lige puste ud for 3-4 dage. Alene hjemme.

5 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Håber virkelig at den der proteindrik virker efter hensigten. Kan godt forstå at du ikke orker indlæggelse lige med det første. Pøj pøj, krydsede fingre og alt muligt andet energi-givende er netop nu sendt din vej.

Bambi72 sagde ...

Hvor er det dog en god ide med den proteindrik......
Har du forresten prøvet at lave smooties ???? Sat rigtigt sammen, skulle de også give en masse :-)
Pas nu på dig selv... Det er altså drøn vigtigt at du husker det....
Og så kan den udfording altså fint vente...
Positive energier sendes direkte til jer begge 2...

Anonym sagde ...

Jeg krydser fingrer for, at det virker. Indlæggelse er det sidste du har brug for nu.

Bare jeg kunne hjælpe!

Kram til Århus.

Alphafeen sagde ...

jeg tænkte også homemadesmoothies:
Her er et par af mine yndlings
1) frossen banan, passionsfrugt, appelsinjuice
2)frosne bær, banan, rismælk, lidt citron/lime

tilsættes valleprotein, kisel og udos choise efter behag og behov!

KRAM!

Majsen sagde ...

Til jer alle: Den har faktisk haft en ok virkning i dag og er blevet hvor den skulle. Måske var det "den kanin op af hatten" jeg lige havde brug for. Indtil videre ihvertfald positiv.

Velsagtens stadig kvalme, men kan da i det mindste holde det i mig. Babymad er bare liiiiigge mig. He he he....