søndag den 13. april 2008

Min søn

"Seeeee moar. Syntes du ikk bare, at jeg er en reddi reddi stor dreng når jeg vasker din bil"?

"Joh lille skat - du er MEGET stor"

Hæng bare i lille store "mand" - du er jo myreflittig. Og mors dyt blev fin - med stiber og hele moletjavsen. Men meningen var rørende.
Og senere i dag begiver vi os på skralde indsamling ude på vejene, efter vejsvinene. Håber at de værdsætter vores arbejde. Naturen kan altså ikke kapere øldåser m.m. Utroligt, at det kan være så svært at forstå for nogle! Men de tænker vel: der kommer jo nogle og rydder op. Og ja - det gør der jo sådan set også. Men alligevel - tænk jer da lige om.


7 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

He he dejligt med sådanne en bilvasker ;-)

Zette sagde ...

Hos den lille er det jo tanken der tæller.

og det ville også tælle, hvis de andre lærte at tænke sig om, nå!

Jane sagde ...

Hvor er han da kær.
En rigtig dejlig lille slider.

Anonym sagde ...

Hvor er han dygtigt din store dreng :o)

Majsen sagde ...

Bambi: Jeg er også svært stolt.

Zette: Der bliver tænkt mange gode tanker i hans lille hoved. Også, at mange mennesker "er nogle værre nogle" i dag. Godt at få vanen ind fra tidlig alder.

Enaj: Ja han har ofte så travlt. Jeg får helt ondt af ham, men han vil SÅ gerne.

Perle: Han er rigtig dygtig. Og jeg nænner næsten ikke, at vaske bilen rigtigt i morgen for hans omgang vidner virkelig om slid og kampgejst.

Anonym sagde ...

Lille store...
Sådan tænker jeg også om Gustav. Så stor på så mange områder og så alligevel så lille, når det gælder om at jeg skal give slip :)

Majsen sagde ...

Frederikke: Det kan ski være svært at give slip. Navlestrengen hænger godt fast, selvom de siger den ER klippet.