onsdag den 16. april 2008

Status

"Altså det er ikke mig, der giver grønt lys for, at du render på arbejde. Den situation ville jeg ikke være tryg ved. End ikke på deltid"

Sådan faldt lægens ord og dom, og dem har jeg så taget til mig. Ingen arbejde endnu til mig. Jeg ved heller ikke helt hvad jeg havde regnet med. At tro, at det skulle gøre nogen godt at jeg mødte op som et udbrændt og opkastende vrag, var vist lidt for optimistisk. Men derfor kan man jo godt savne lidt mere indhold i livet, samt voksen ting.

Jeg havde nok bare håbet, at hun kunne hive en kanin op af hatten og sige, at hun havde fundet gåden til hvordan man stopper kvalme og opkast. Det kunne hun ikke. Men hun kunne for gud ved hvilken gang udfylde vandre journal, tappe mig for blod og stille de spørgsmål som jeg efterhånden har fået så mange gange.

Bagefter blev min bil kørt til "lægen". Hver gang jeg har tændt den de seneste 3 dage har den skreget af mig: Service JETZT bitte. Det er smart nok den selv siger til, og præventivt nok at det er på tysk. For det ønsker man ikke at høre på alt for længe, og sørger for at aflevere den hurtigst mulig. Det havde sikkert taget 2 uger hvis den talte engelsk.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt du lytter til lægens ord, selv om jeg da sagtens kan forstå, at du savner noget andet i din hverdag.

Kan du køre forbi og hilse på dine kollegaer en dag?

Bambi72 sagde ...

Jeg vil også sige at det er godt du lyttede til lægen...
Du skal passe på dig selv... Ingen grund til hastværk...
Når du får det en lille smule bedre, så smutter du da lige ind og hilser på som Perle skriver....
Husk nu dig selv, sagde frøen og hoppede i søen :-D

mig selv sagde ...

ja ikke nogle vilde stunts her !!
rolig nu, slap af, skriver damen som selv er dumpet i de to dicipliner.....hver gang hun skulle prøve.... men jeg tror faktisk at jeg ville kunne vinde mod bents kone i prutning i Netto for tiden... jeg har luft i kanalerne i mere eller mindre rigtig mange butikker i de her dage...du må altså aldrig skrive om sådan noget mere....
:-)

Bambi72 sagde ...

Hejsa... Har lagt en lille hilsen til dig over hos mig... Håber du har lyst og energi

Majsen sagde ...

Perle: Jeg lytter meget i øjeblikket. For i dag kom der endnu nogle grimme formaninger. Jeg lytter, lytter og lytter. Tør ikke andet.

Bambi: tak for udfordringen. Får den gennemført når drengen sover senere. Vi er alene hjemme i dag. Som skrevet til Perle, sker der lige nu absolut ingen hastværk. Det er skåret ret firkantet ud i pap.

Mig selv: I'm not a stunt woman.

Jeg må forsøge at holde mig fra Netto og Bent + Co. typer. Men de er bare SÅ sjove på afstand. Godt at du udvikler dig sundt i den retning. Jeg elsker dig allerede.