fredag den 18. april 2008

En glemsom husmor

De kalder mig piskeriset. For jeg pisker rundt og får tingene arrangeret til fødselsdagen i morgen. Jeg glæder mig bare helt vild meget. Kun tøser adgang. Og jeg har altså tænkt mig at kræse lidt for dem.

Faktisk har det forestående så meget fokus, at jeg helt har glemt at tænke på aftensmad til i aften. Men mon ikke, man godt kan spise tortilla wraps, med stegt kylling, grønt og så...........kartoffelsalat i??? Anyway - sådan bliver det altså. Bare de bliver mætte, så tror jeg de er glade.

Drengne kan da også få en skive friskbagt brød, for DET har jeg godt nok meget af i alle afskygninger. Der skal jo ligesom ikke mangle noget. Det tror jeg så til gengæld heller ikke der gør. Ingen går sulten fra bordet i morgen.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så håber jeg, at I får en dejlig dag i morgen :)

mig selv sagde ...

Ja kan I nu have en rigtig super dag
:)

Bambi72 sagde ...

Det lyder som om du har fod på det hele til i morgen... Jeg håber at I får en pragtfuld dag :-D

Alphafeen sagde ...

Tillykke med dagen du kvinde! :)

Majsen sagde ...

Til alle: Det var en rigtig hyggelig aften vi havde. Sikker på at den "rigtige" dag om en uge også bliver mindelsesværdig.