fredag den 22. februar 2008

Fokus i dag

Endnu et hattrick. 3 indlæg på en dag. De øvrige 2 om løst og fast. Dagligdag. Men det er ham her der fylder op i min bevidsthed i dag.

Nu er der gået en måned siden begravelsen. Det er en måned siden jeg sidst holdte ham i mine arme. Nyssede ham, krammede, fortalte, overøste ham med kærlighed. Den dag hvor det sidst var fysisk. Forleden dag sparkede han i min mave. Seriøst. Fik at vide på hospitalet, at det er helt naturligt at mærke. Ligesom fantom smerter. Her troede jeg, at jeg var ved at blive skør. Men jeg elsker at mærke ham - at vide han er lige her. Lige der hvor han skal være. På en stor plads i mit univers. XXX

11 kommentarer:

Lotte sagde ...

Så sad man der med gåsehud og antydningen af blankt i øjnene...

Majsen sagde ...

Lotten: KRAM

anjoe sagde ...

Hvis du er skør, lad da alle mennesker blive skøre ;-)

Venter spændt på afsløringen om 1/4, for det er næppe en aprilsnar ;-)

Majsen sagde ...

Anjoe: Åh nej - lad det ikke være en aprilsnar.

Og tak i øvrigt :-)

hanneb sagde ...

En kærlig hilsen til dig...

Majsen sagde ...

Hanne: Tak :-)

Maomis sagde ...

DET kan jeg sgu godt forstå. Kram fra Sofie

Majsen sagde ...

Maomis: Kram tilbage

Anonym sagde ...

Må jo indrømme, at dit indlæg greb mig om hjertet, igen - Varme tanker til dig.

Anonym sagde ...

Du er altså fantastisk. Husk det.

Kram

Majsen sagde ...

Margrethe og Perle: Ih altså - tak. Må man godt rødme lidt?