søndag den 24. februar 2008

Alkohol og biler

Jeg bør bestemt ikke føre automobil i dag. Det gik rimelig godt da jeg vågnede. Men pyyyhhh ha da. Der er dukket andre tilstande op nu. Jeg skulle ikke have sagt ja til den sidste irish coffee. Eller dvs. jeg fik den ikke budt - jeg blandede den selv. Det var jo så hyggeligt. Det er det bestemt ikke nu.

Alene hjemme. Faderen på vej efter drengen. Men først en tur til bilforhandleren. Han skal lige ud og kigge på hvad det er han gerne vil have. For han skal have udskiftet og det er jo spændende. Duften af ny bil er god, men jeg kan afsløre at denne her kommer til at dufte ekstra godt.

Men nok om biler. Da jeg alligevel ikke er i stand til at føre og køre i dag, vil jeg tage benene på nakken og gå op til lillebror. Fortælle ham en hemmelighed. En god en af slagsen.

1 kommentar:

Anni Albæk sagde ...

På en eller anden måde er den sidste drink altid den man ikke skulle have drukket - og det er desværre altid dagen efter man opdager det. Forbandet. Men sjovt kan det være. Og hvor kan man trænge noget så eventyrligt til det. Bare slippe, lade stå til, være, svømme bekymringsløst væk og dejligt.
Hav en god søndag...