torsdag den 14. februar 2008

Bare fordi...........

De gik tur om aftenen i Århus's gader. I flere timer ad gangen. Hånd i hånd. Købte hjemmelavede italienske is. Gik lidt mere. Sad og drak kaffe på en sidegade café. Gik videre derfra. Århus rundt.

Hun kommenterede på et tidspunkt nogle fantastiske gammeldags roser de gik forbi. Duften var himmelsk. Farverne endnu bedre. De talte om, at når de engang skulle flytte i hus, ville de også have roser. Af den klaterende slags.

Hun tog i sommerhus nogle dage med andre tøser. Han drog på blomster rov. Om natten. Klippede af dem hun havde beundret. Fantastisk buket. Den stod til hende, da hun kom hjem efter et par dage væk.

Fordi hun var hende hun var, fordi han altid ville være sammen med hende, fordi hun elskede de blomster, fordi han elskede at lægge fremtidsplaner med hende. Fordi de endnu engang havde haft en fantastisk og mindeværdig aften. Hun skulle genopleve den med blomsterne.

Se DET er der sku da mere stil over, end at gå til blomsterhandler i dag. Need I say more? Valentine's just aint my thing.

4 kommentarer:

Lotte sagde ...

And it ain't mine either!

Men din historie er til gengæld lige efter mit hovede!

Jeg håber, du holder godt fast i ham :-)

mig selv sagde ...

Du er simpelthen for sej :-)
og historien er skøn...
Pas på hinanden, noget skidt og uhyggeligt i har været igennem.... men det skal nok gå det hele... siger lille jeg der altså har fået blomster idag... selvom jeg godt kan se at konceptet med det der valentin ikke helt holder :-) men jeg blev altså glad og ja bare glad alligevel.
Kære Majse stay strong, du lyder til at være skide godt på vej allerede selvom det måske ikke føles helt sådan.

Majsen sagde ...

Lotten: Det er bl.a derfor, jeg holder extra godt fat i ham.

Mig selv: Ja det er ski en dum omgang der lige kom til os. om 3 minutter er det 4 uger siden jeg fødte. En stor suppedas må jeg indrømme.

Altså jeg fordømmer jo ikke fuldstændig blomster. Jeg sætter bare langt mere pris på dem, der er en ordentlig omgang historie i. Og heldigvis er vi ikke alle ens. Jeg har set dine ovre på din blog, og de ser fantastiske ud. Nyd dem nu rigtig meget. Samt solen i dag.

mig selv sagde ...

jeg er helt med :-)