mandag den 25. februar 2008

Undskyld mit sprog

Altså nu håber jeg ikke min mor læser med herinde. For hun vil være flov over det sprog der følger om lidt. Pæne piger bander nemlig ikke. Det har jeg ej heller ry for, men nu kommer den altså. Så er advarsels trekanten ude...........:

Det er noget rigtig pis at køre til kontrol på hospitalet og få at vide: det er først i morgen. Noget pis når der nu står på mit kort, at det altså er den 25.1.08. Jammen håndskriften kan da også godt tolkes som den 26.1.08. Ikke sandt? siger damen i skranken, og efterfølger det med et "vil du holde fast i tiden i morgen?" Ja lad mig da endelig brænde mere benzin af - det er jo alligevel så pisse billigt i øjeblikket.

Det er også noget pis, at få en p-bøde. Godt man har gode talegaver.

Noget p.., når skolevognen foran mig kører ligeså stille. Pigen i bilen vil tilsyneladende skifte gear men trykker på bremsen istedet. Ramler ind i hende, men heldigvis ingen skade.

I rækken af pis'er tilføjes så også, at jeg snart får et dumt brev. "Pis for dig Majsen, men vi har blitzet Dem på Oddervej. Mvh Politiet"

Jeg burde have anet uråd da jeg vågnede helt radbrækket i kroppen til morgen.

Det er godt at komme hjem på landet igen. Det er alt for farligt i storbyen for mig. Og nu vil jeg så gå ud og.........................tisse.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvorfor skal ugen altid starte en mandag? Det er sgu da irriterende!

mig selv sagde ...

ej pis hva....

Majsen sagde ...

Frederikke: Ja - jeg går ind for mandags frie uger. Så bliver det også hurtigere weekend.

Mig selv: Og mere pis til - tabte lige en 1½ liters cola på klinkerne i køkkenet. Super fedt når den eksploderer udover de hvide skabe. Årrrhhh moar - så du det? Ja tak drengen - jeg så det godt. Hmpffff. Må man godt gå i seng kl. 18?

Frk. Maj sagde ...

aaargh pis oss... !
(og jo, mor læser lidt med, fandt jeg ud af igår :) ... )

Sebastian sagde ...

Øv din stakkel. Det var da en dum dag.

Håber, at resten af ugen arter sig meget bedre.

Majsen sagde ...

Søster: Tjekker du lige efter om hun er ok i aften? At hun ikke ligger og raller over mit sprog?

Majsen sagde ...

Sebastian: der er linet op med gode ting resten af ugen. Den kan lige vove på at blive ved. Mandage skal kun vare - ja mandagen ud.

Bitten sagde ...

Urin og dokumenter! (= pis og papir)

Det lyder helt klart som en dag der værd af bande lidt af.

Majsen sagde ...

Bitten: Ja der var jo faktisk dokumenter involveret i dagen. Det jeg får af politiet. Så meget for at være lovlydig borger på så mange områder.

hanneb sagde ...

Øv, pis for en møgdag:-)