lørdag den 9. februar 2008

HURRRAAAA.......

Manden jeg elsker fra køkkenet: "er du ved at lave noget frokost til drengen?"

Mig: "ja - jeg har lavet noget havregrød der lige køler"

Ham: "kan du ikke lige prøve at komme - det ser lidt mærkeligt ud"

Jeg tænkte, at hvordan kan det da se mærkeligt ud, men drager afsted.

Derfor blev jeg hidkaldt: på køkkenbordet ligger en gave. Fint indpakket. Fra ham til mig. En gave for brav indsats for 3 uger og 1 dag siden. Årh hvor jeg elsker ham. Og gud hvor jeg elsker indholdet:

1 stk. Estee Lauder - private Collection parfume. I mine øjne verdens bedste duft. Derudover 3 trins raketten fra Clinique, med rens og pleje. Nu bliver jeg bliver ren, blød, fin og velduftende. I mine yndlings klassikere.

Tak skat - elsker også dig.

5 kommentarer:

anjoe sagde ...

At blive narret på den måde er helt OK ;-)

Alphafeen sagde ...

Det er SÅ godt med en mand der kan det der...da min møgdag igår lakkede mod enden (tak for kommentar :)) dukkede kæresten op md en kæmpe buket smukke liljer for at vnde min dag. Mnnnnnnn det er guld vædr!

Majsen sagde ...

Anjoe: Det er faktisk mere end OK - det er fantastisk.

Alphafee: Hvor er vi heldige begge to. At have så gode mænd, når der er dårligt omkring os. Håber selv, at jeg får givet godt tilbage. Det fortjener han nemlig.

Anonym sagde ...

Hvor dejligt majsen, det er dobbelt glæde at glæde andre.

Hos os var det manden der blev "begavet" i går og i lørdags. Et tillykke med det nye job.

Selv de små ting tæller.

Majsen sagde ...

Perle: Præcis. Det uventede glæder ikke bare dobbelt, men tusindfold.