mandag den 25. februar 2008

Afsløringen

Selvom dagen har været dum og grim, kan den jo godt ende ganske flot. Og det gør den så.

Nu er der nemlig ingen vej tilbage - heldigvis. Manden min har underskrevet aftale med hans nye arbejdsgiver. Fået drømmejobbet. Fået vilkårerne han bad om. Får de udfordringer han mangler. Får en chef der ikke opfører sig, som den han har nu.

Ha dumme chef - sådan går det når man ikke opfører sig helt efter bogen. Når telefonen ringer ½ time efter du sagde som du gjorde, og personen i den anden ende er en der headhunter. Når manden min tager til første samtale samme aften. Når de bare klinger som de skal. Når de målsætter og sparrer hinanden helt fantastisk. Når de underskriver i dag. HA - så kan du sgu lære det, kan du.

Det er dette jeg har antydet omkring den 1.4.08. Det er derfor, at manden min kiggede på ny bil i går. Vi får en magen til een af dem vi har - bare på hvide plader.

Dårlig mandag blev til god mandag.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt når en dårlig dag vendes til en god dag. Og tillykke med gemalens nye job!

Anonym sagde ...

Nej hvor dejligt. Tillykke med mandens nye job - det var da en fantastisk afslutning på en dårlig dag :-)

Bitten sagde ...

Så absolut fortjent ... Tillykke til mandens nye chef, manden selv og hans familie der allerede nu ser ud til at kunne nyde godt af skiftet også.

Håber resten af ugen bliver mere i den stil oven på den trælse start.

Stor kram til Tante Grøn

Frk. Maj sagde ...

JUBIIIIIIIII... TILLYKKE TIL MANDEN - til jer alle 3... Hvor er det dejligt.

Men hov!... - hvor blev den sms da lige af...?

Majsen sagde ...

Tak til alle. Ja - det er skønt og vi er meget glade og tilfredse.

søs: der kom ingen sms fordi, lige som alt var godt og glædeligt kom en stor sort sky. Hev tæppet væk under mig. Et savn så stort så jeg ikke har oplevet det før. Uden varsel - uden noget. Bare et stort sort hul. Derfor...!

Sebastian sagde ...

Herligt og stort til lykke til jer alle med det.

Alphafeen sagde ...

århhhhhhh det har den lorte chef super godt af!! Blev han lang i masken????

Tillykke til jer!

Majsen sagde ...

Alphafeen: Den kom ikke belejligt den opsigelse. For 2 andre er også lige holdt. Presset er enormt på arbejdspladsen, men det er jo ikke min mands hovedpine.

Han skal videre og når nu drømmejobbet var der, er man da et skarn ikke at tage chancen.

Det ændrer en del i vores liv, men det finder vi nu også ud af. Eksempelvis ved, at jeg går lidt ned i tid, eller endnu bedre: en rengørings hjælp. Har selv en fantastisk arbejdsgiver, så tror at tingene flasker sig. Jeg har også haft det drøn på jeg skulle, så lidt mindre gør ikke noget.