lørdag den 23. februar 2008

Stilhed efter stormen

Pyhhhhh - 2 x små mænd med fuld knald på i lidt over 3 timer. Eget afkom drønede på et tidspunkt rundt med en tusch uden hætte. Tænke tænke - hvor havde han lige den fra? Og endnu mere - hvad var den blevet brugt til?

Nå men så fik jeg da også pudset hans vinduer i dag. De så ellers fiiiinnnne ud med tusch streger ud over det hele. Stuen hernede samt værelset ovenpå ligner Beirut i krig. Jeg elsker det. Elsker når det er så livsbekræftende. At vide, at de har haft en fantastisk formiddag. Der blev sagt mange gange: Er det igåzzzz rigtig at vi er reddi reddi goe venner?

Sebastian er afhentet og min dreng på vej med hans far ud til farmor og farfar. Der skal han på mini ferie til i morgen.

Jeg selv vil hoppe op i det badekar jeg ikke har. Tage et laaang bad. Gøre mig smålækker til i aften. En aften med min honey samt et vennepar. Vi skal til musical samt efterfølgende øl og rødvin. Syntes også vi trænger til, at slippe hestene løs og bare gøre det vi har lyst til. Komme tilbage til det ubekymrede og bare være OS. Vi er nemlig rigtig gode sammen.

9 kommentarer:

Maomis sagde ...

Skøn og livsbekræftende læsning. Du lyder til at være en heldig kartoffel – trods alt.

Majsen sagde ...

Maomis: Jeg føler mig også heldig. Også selvom de første 2 par sorte strømper i skuffen jeg fik fat i, var dem til gravid mave. Trods alt føler jeg mig heldig.

Alphafeen sagde ...

NYD jeres aften, den er sgu storfortjent!!

Bitten sagde ...

Dejlige Majsemor

Det lyder som om du er i fuld gang med en velfortjent skøn weekend.

God fortsætning :o)

Kram Bitten

Anonym sagde ...

Børn er bare så skønne når de leger :o)

Og rigtig god fornøjelse i aften. Det lyder super hygsomt ;o)

God weekend.

Jane sagde ...

Hejsa
Håber I får en rigtig skøn aften. Det har I ærligt fortjent.
Knus Jane

Anonym sagde ...

Rig god fornøjelse iaften, lyder som en rigtig god ide :)

Anonym sagde ...

Jeg håber, at I havde en rigtig hyggelig aften :)

Majsen sagde ...

Kære alle: tusind tak skal I have. Skøn aften, dejlige mennesker, god mad, fabelagtig musik, for meget af det våde og for lidt af søvn. Men jeg smiler stadig.