onsdag den 6. februar 2008

Sig det med blomster

Goddag. Bundet sammen af 2 ord: God dag. Sagt af bager damen bag disken. Godt nok efterfulgt af flere ord. Men jeg hæftede mig ved goddag'et. Dagen i dag er god. Solen skinner. Jeg er glad. Befriende at have en god dag.

Jeg pisker rundt og synger, danser med støvsuger, er bare glad. Glad for at være glad.

Hjemmet nyder godt af humøret i dag. Her bliver fint. Skal op og købe blomster. Nu kan de sidste, i rækken af mange, ikke længere. Sidste rest af "vi tænker på jer" blomster skal smides ud. Det gør en lille smule ondt. Men jeg glædes også over, at vi på et tidspunkt havde det ligeså flot som interflora. At så mange tænkte på os. Sig det med blomster sloganet klinger rent ind. Men nu skal en brøkdel af vaserne fyldes op af: "vi er lidt videre "blomster. Jeg vil også sige det med blomster i dag. De skal være farverige og sjove.

Goddag til alle.
P.S. - sådan så det ud med friske blomster. En på Jacobs plads, med de 4 lys der tændes hver aften. Et lys for os hver. Det nederste med kig til solen og Jacobs plads oppe ved kirken.



2 kommentarer:

Jane sagde ...

Og god dag til dig. Jeg blir da i vildt godt humør af at læse dit indlæg.

Majsen sagde ...

Enaj: Juhuuuu - fantastisk når det ligefrem smitter. Skriver snart til dig igen. Humøret skulle bare lige op igen.

Knuser