torsdag den 14. februar 2008

3 i en

Min søster har lige skrevet noget med fødselsdag som overskift. Den må jeg lige lave lidt opfølgening på. For jeg har også noget at berette om fødselsdage. Kan da lige informere, at jeg på min fødselsdag skal til fødselsdag. Ikke min egen. Men min brors. Og på dagen kan vi næsten også ønske tillykke med vores søster. Forvirret?

I 1968 blev der i april måned født en lille dreng.

Præcis 3 år senere blev han storebror til moi. Samme dato og næsten samme fødsels tidspunkt.

Brormand og jeg fik 3 år senere en søster på vores fødselsdag + 4 dage (hun lod vente lidt ekstra på sig).

Som børn holdt vi mange fødselsdage sammen. 3 i en kan man sige. Altså lige bortset fra, at søsteren fik lov at få sin egen igen 4 dage senere.

I år er der stor rund fødselsdag. Det er længe siden vi sidst har været sammen på "vores dag" men til april sker det. Vi kæmper altid om, hvem der vinder "konkurrencen" gående på, hvem der først når at ringe til den anden og sige: TILLYKKE!!!!!. I år kan vi gøre det face to face. Igen. Fantastisk.

2 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

ja, lod vente på mig, men det var al ventetiden værd :) ..

Det bliver faktisk helt fantastisk OK at kunne være med til at fejre jer begge på DAGEN!... Brormand og fam. er jo desværre nok ikke med til at fejre min eftersom vi højst sandsynligt er tilbage i DK den dag :)

Majsen sagde ...

Alle bør vide, at du er ventetiden værd.....!

Vi fejrer da bare din også. Ligesom i gamle dage. På dagen ligeledes. I tilgift får du så måske flere gaver. Who knows???