tirsdag den 12. februar 2008

Facade renovering

Lod tæppet falde i går aftes. Det er faktisk heeelllt vild grænseoverskridende for mig, at have lagt billede på profil.

Der omkring hvor jeg læser og skriver med, føler jeg mig så tryg når der er et ansigt bag. Det er jo ikke sådan, at man er hemmelig for resten af verden, så nu gjorde jeg det altså. Måske er der en der genkender mig, på et loppemarked på nabomarken til Sdr. Omme, eller noget ligeså tosset. Og hvad så i grunden? Jeg er jo den jeg er, og min historie kan ikke skrives om. Nu blev den bare lidt mere offentlig.

P.S. - ingen regel uden undtagelse. Der ER steder hvor jeg elsker at komme, hvor der ej er ansigter på. Selvom jeg da er nysgerrig efterhånden.

9 kommentarer:

Bitten sagde ...

Du ser nøjagtigt så dejlig ud som jeg forestillede mig!

Lige så stille er der også kommet en hel del mere billedemateriale på mig blog end jeg oprindeligt havde planlagt...

Stor tirsdagskram :o)
Bitten

Anonym sagde ...

Og et dejligt et af slagsen. Du ser utrolig sød og mild ud :-)

Det er rart, at der er billeder på bloggen. Det er med til, at danne indtrykket af personen bag. Så det er rart at "se" dig.


Ps. kan desværre ikke selv have et billede af personlige årsage.

Majsen sagde ...

Bitten: Jeg blir også glad når du afslører lidt her og der. Kram tilbage.

Perle: Tak skal du have. Ændrede det lige til et andet. Det første kom måske alligevel for tæt på.

Måske kan dit "billede" komme på en anden gang. Henviser lige til dit indlæg mht. live møder.

Lotte sagde ...

Jeg forestillede mig nok, at du mindede om din søster, men det er dejligt at få (smukt) syn for sagen :-)

Majsen sagde ...

Lotten: Der er jo lidt i generne der minder om hinanden. Selvom vi ikke selv kan se det. Men ofte hørt sammenligning sagt.

Alphafeen sagde ...

...dejligt med at ansigt, blev overrasket da jeg så det da det jo ikke plejer at være der :)
OG nu er jeg selvfølgelig død nysgerrig med det billede der blev taget af igen ;)

Jeg fandt min fantastiske kæreste gennem nettet og har været vant til at netdate, måske derfor jeg slet ikke overvejede ikke at sætte billede på da jeg opdagede bloggeriets glæder..

Frk. Maj sagde ...

- og vi kan snyde folk med vores stemmer :) Lyder utrolig ens får vi ofte at vide... hehe.. Skal vi ringe telefonfis iaften :D

anjoe sagde ...

Hvis du skulle blive nysgerrig efter at se mit udseende, skal du på min blog klikke ude til højre på "anjoe", og der ved et af indlæggene er bragt to fotos...

Dit udseende passer med alle de indtryk, jeg har dannet mig ved længere tids læsning på din blog; og det skal forstås absolut positivt :-)

Majsen sagde ...

Alphafeen: Jeg har været inde og granske din blog. Fandt også ud af det med at også I er netdatere med videre forløb (fede kommentarer på første date i øvrigt). Jeg mødte også min mand på den måde. Men det var i den næste spæde netdating tid. Dengang brugte man ikke sådan bare billeder - uha nej. Det var efter mange og særdeles grundige overvejelser.

Lillen: FANTASTISK idé. Jeg glæder mig allerede til vi skal ses.

Anjoe: Skønt. Det er faktisk dejligt at have ansigt på. Nu har jeg det på nethinden hver gang der skrives. Tak for det.