mandag den 21. januar 2008

Min skat


9 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Han er så smuk!

Anonym sagde ...

Hvor er han dog fin.

kh, Mette

Marianne sagde ...

Sikke en fin søn!

Majsen sagde ...

Er ydmygt tak til jer.

Frk. Maj sagde ...

Han er så fin den lille skat.. - min nevø! :*

Anonym sagde ...

Jeg er så glad for at jeg fik lov til at komme og besøge jer ude på Skejby og fik lov til at møde jeres lille prins. Han er sådan en fin lille fyr.

Knus og tanker
Berit

Majsen sagde ...

Søster: Din for evigt. Din nevø. Han har en moster som har en godhed, der ikke helt kan beskrives. Du er fantastisk og jeg hylder dig.

Berit: Jeg selv er så glad for dit besøg. Du er et fantastisk menneske. Det har jeg altid vidst, men er bestemt blevet bekræftet heri. Tak.

Anonym sagde ...

Tak for kigget - Han er fantastisk smuk din søn!

Det gør mig meget ondt at I ikke måtte beholde ham - Jeg kender smerten ganske godt :(

(Har forøvrigt fundet vej til din blog, inde fra www.smaa-engle.dk)

Mvh
Nadja

Majsen sagde ...

Tak Nadja.