fredag den 25. januar 2008

Ååååhhhhh de gamle bukser

Enhver der har født, drømmer om situationen omkring at hoppe tilbage i eget vante tøj næsten dagen efter, at veerne har udløst et barn. Vi har alle hørt om de der pragt eksemplarer.

For en god uge siden var jeg bestemt meget gravid at se på (en enkelt endda spurgt om det var lige oppe over...). Fødte sidste fredag. I dag er jeg hoppet i de gamle bukser igen. "Fedt nok". Kan ikke forene mig med, at de fysiske spor af Jacob stort set er væk. Piv piv piv.........

Jeg - et brokhoved. Intet er godt nok lige nu.........

3 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

... hvis nogen har ret til at brokke sig, så er det dig!...

Anonym sagde ...

Søde - du har ret det er en mærkelig,- men alligevel ret heldigt midt i al krisen, at have nogen der har stået i en lignende situation....som bare kan lytte, og med det samme forstår.
Jeg er meget glad for, at jeg kørte op til jer....vil så gerne hjælpe, men er jo ret langt væk.

Knus fra Camilla til jer alle tre

Majsen sagde ...

Frk. Maj: Jeg er jo generelt ikke et brokhoved, og det varede da heldigvis heller ikke så længe. For da først jeg så sønnen, forsvandt al brok som dug for solen. Skønt.

Kaffesøster: Jeg er superglad for besøget. Håber du nåede de små folk og mini a ture udgaven alt til trods. Tiden flyver jo pludselig når man falder tilbage i de gamle vante roller....! Vi er ski gode til det med kaffe os to.