onsdag den 30. januar 2008

Næsten frelst

Jeg har fået nyt legetøj. En ny bærbar pc'er og den er jeg rigtig glad for. Nu er jeg ikke så afsondret fra de informationer, man kan blive så afhængig af.

På gulvet står tasken pakket med træningstøj. Jeg er sikker på, at træningen gavner på flere områder. Her kan jeg komme af med nogle aggresioner, uden at skulle stille mig ud på Lars Tynds....'s mark for at råbe. Og så er det jo i øvrigt bare den fedeste fornemmelse, når man efter en hård session står under bruseren. Motion bør altså være obligatorisk som mad og søvn. Jeg har i den grad savnet det igennem længere tid, men den tidligere tilstand af opkastende kvindemenneske tilhørte lidt bedre vandrestierne end spinnings cyklen.

Nå men god dag derude.

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Hørt, hørt! Motion burde være en selvfølge. Det gavner både det fysiske og det mentale helbred.
Jeg ved ikke, hvor jeg havde været, hvis ikke jeg var begyndt at ro dengang min verden faldt sammen om ørerne på mig.

Majsen sagde ...

Lotten: Godt at høre, at det hjalp dig igennem en tilsyneladende dum periode. Det må godt smitte og være en af de opskrifter jeg skal følge.