tirsdag den 1. januar 2008

Udkogt majs

Jeg har alkoholfrie tømmermænd i dag. Nogle vil måske også kalde det træthed. Men da jeg jo var til nytårsfest i går vælger jeg, at kategorisere det under tømmermænd.

Havde en helt fantastisk hyggelig aften. Faktisk så hyggelig, at vi ikke nåede at skåle kl. 00:00. Klokken måtte snige sig 8 minutter over det magiske slag, førend værten bryder ud, at vi altså ikke nåede det. Vi snakkede og hyggede så meget, at vi glemte alt om tid og sted. Det tolker jeg positivt. Glad er jeg også for, at vi i dette selskab kan opnå sådan en tilstand.

Lad mig dog pointere, at det resterende selskab fik indhentet de forsømte "SKÅL" som natten skred frem. Jeg følte mig også lidt festlig med min blanding af hyldeblomst og danskvand. Det lignede nemlig champagne og nu har jeg så prøvet, at holde mig til champagne en hel aften og nat. Og ja - tømmermændene slap jeg heller ikke for. På min måde altså.

Godnat fra den trætte majs.

3 kommentarer:

anjoe sagde ...

De få minutters forsinkelse er da ligegyldig... Herligt at ha' det så hyggeligt, at tiden render fra en, modsat at kikke på uret hvert halve minut af ren kedsomhed, og så bare haste hjemad kort efter kl.24 ;-(

Håber at de næste fem måneder vil forløbe ligeså hyggeligt, selv uden special-champagnen ;-)

Majsen sagde ...

Anjoe: Der er netop dømt udsigt til 4½ måneder helt og aldeles herhjemme. Det er lidt hyggeligt, selvom jeg nu havde glædet mig til at få kontakt til arbejdet og ikke mindst, mine skønne kollegaer igen.

Men den fantastiske ekstra tid jeg har med drengen på 3 år, vil jeg ikke bytte for noget i denne verden. Derfor er jeg ok med at blive langtidssygemeldt nu og jeg håber, at der også bliver rigtig hyggelige dage. Jeg er en hyggefis, så det ligger ej så fjernt.

Rimkogeren sagde ...

Håber dine øjenlåg nu er på klem,
for ellers var den nytårsaften
vist på grund af champagnesaften
meget mere end rigtig slem!