torsdag den 24. januar 2008

Grineflip, frosne narkomaner og burgergilde

Herren og jeg er gået kolde. Helt og aldeles. Ligger på hver vores sofa med feber og klaprer tænder. Omkring os ville en støvsugning absolut ikke skade, men det må blive i morgen. Vi føler os som 2 narkomaner af den værre slags, som vi ligger her og ikke rigtig kan noget. Bly har de også indlagt i vores kroppe og så føles kroppene stivfrosne.

Men befriende nok, har vi haft et gevaldig grineflip af os selv. Tænk at vi kan være så grimme....! Det er lise for sjælen at få latter ind.

Herren kommer ind nu med burgere + tilbehør en masse - jo tak, narkomanerne trives. Mormor passer drengen og det har ingen af dem indvendinger imod. Tror faktisk at alle i den lille familie gør det, de lige har brug for i øjeblikket.

I øvrigt sagde en læge i dag, at vi højst sandsynligt har oplevet det med Jacob som kategoriseres under: meget sort uheld. Umiddelbart er der ikke en årsag at spore. Det er både godt og skidt. Man ville jo gerne om der var en årsag. Omvendt - tænkt om årsagen dukkede op igen på et senere tidspunkt? Vil slet ikke tænke tanken til ende. Jeg må efterhånden haft taget min ration af urimelige begivenheder her i livet.

5 kommentarer:

Majsen sagde ...

Og til majsemors færdigheder i grammatik for sidst skrevne linje, gives hermed 03.

Frk. Maj sagde ...

...den 3-årige og mormor hygger sig, og jeg var forbi og spise aftensmad med dem :)

Rigtig god bedring til jer begge :)

Majsen sagde ...

Tarrrkk skal du have. Jeg kan næsten se for mig, hvor ivrigt han har hvinet, grint og hygget sig med jer begge. Tak fordi I er der så meget for os og ham....!

Frk. Maj sagde ...

Det skal du/i skam ikke takke for - i ville gøre det samme :*

Måske jeg snart skulle finde en dyne og håbe på søvn...

Bitten sagde ...

God bedring :o)