onsdag den 30. januar 2008

Jeg - en jubelnar



Min hyggepianst vil så gerne klædes ud som klaver på mandag. Vi må afsted senere i dag og finde en dragt. Jeg har dog på fornemmelsen, at vi ender i en klovne kategori - den tiltaler ham også svært meget. Moderen tænker i sit stille sind, at en dreng i klovnedragt, bestemt ikke ligger langt fra de scenarier der dagligt udspiller sig herhjemme.

I øvrigt var det idioti at tro, at trænings session kunne blive vellykket med et kranie fuld af snot. Men den sidste optimist er tilsyneladende ikke død endnu.

3 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

... med et kranie fuld af snot, så skal man faktisk passe på med det træning - desværre!...

Majsen sagde ...

Frk.: Det var faktisk også hvad manden i skranken sagde til mig. Det var jo rigtig sødt af ham at sige sådan, inden jeg kom for godt i gang. For det var åbenbart hvad jeg var på vej til.

Hvis du vil med over og købe dragt, så ring lige til mig inden vi drøner videre..........

Jane sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.