torsdag den 31. januar 2008

Lærestreg

Jeg har lige fundet ud af, at jeg har overforkælet drengen nu i 2 dage. Ha Majsemor - så kan du lære det.

Men jeg tror aldrig jeg lærer det helt. Kan ikke lade være. Spørgsmålet er om jeg vil lade være.

Dog burde jeg have sagt nej til den is han fik (som afslutning på 2 dage i børneparadis med fuld opmærksomhed. Og jeg har en meget tom pengepung). Han fiser rundt som et skudt svin på stoffer nu. Sove - GLEM det. Jeg finder den store tålmodighed frem til den næste time. Og så må jeg lære at gå efter light udgaver uden sukker fremover.

(...............og lære at sige nej. Han mangler jo ikke flere legesager osv. Lader mig selv rive 110% med i hans begejstring over ting og sager)

5 kommentarer:

Sebastian sagde ...

Det er måske ikke kun sukkeret, han overgearer af. Farvestoffer og den slags er også ganske gode til at gøre børn og voksne hyperaktive ;(

Frk. Maj sagde ...

hahaha... et skudt svin på stoffer!.. . Det må jeg vist lære ham at sige - som den gode moster jeg jo er ;) (Det er min pligt)..

Majsen sagde ...

Seb: Jeg har ikke engang fået farvestoffer og jeg føler mig hyper. Det må være kineserne der har sprøjtet noget i de ris vi fik til aften.

Frk M.: Stod der i det der gudmor og moster bevis, at du så er forpligtet til sådanne grusomheder? Arh - okaj - lidt må du godt. P.S. - nye billeder på hans egen side...........!

Frk. Maj sagde ...

ja, i det brev jeg har modtaget som bevis :)

Fine billeder - en tåre blev fældet!

Majsen sagde ...

Maj: Jeg fældede også da jeg lagde dem ind. 2 uger idag. Vild mærkeligt.

P.S. - mig og F sov til 10:15 i dag. Hans hals river også så søvn tiltrængt. KONGE