tirsdag den 6. maj 2008

Tillykke med de 27 år Majsemor

Næsten hver gang jeg er ude og handle kolonial, møder jeg nogle jeg kender. Det er nu hyggeligt.

Men jeg forstår simpelthen ikke, at de ikke bemærker den lille store forskel. Den der har gjort mig 10 år yngre. Eller jeg mener - de siger jo slet ikke noget. Måske tør de ikke?

Nå men casen er altså den, at damen i Matas i sidste uge sagde: med den her øjencreme kan øjenområdet komme til, at se 10 år yngre ud på kort tid. Nu er jeg ikke sådan at overbevise med smarte bemærkninger. Men jeg prøvede den og hoooolllldd da op. Det strammede ligeså meget om mine øjne, som havde nogle samlet huden og sat en klemme fast på baghovedet. Det var skisme ikke bare store floskler hun der kom med - det var den barske sandhed. Den creme der kunne nogle ting. Den kunne ihvertfald stramme (tænker om man må bruge den på maveskindet????) og den er blevet min bedste ven.

Så altså - nu er jeg 10 år yngre og smiler lidt fjoget. Folk tør nok bare ikke sige til mig, at de kan se forskel. Det er jeg helt overbevist om. Skulle du møde mig og ikke lige genkende - så bare rolig. Det er pga. øjencremen.

3 kommentarer:

anjoe sagde ...

Sæføli' genkender de dig ubesværet, men de er bare så misundelige, at de må lade som ingenting *LOL*

Grønlandsposten sagde ...

Hov, du kan da ikke bare skrive om den der helt vidunderlige øjencreme uden at fortælle, hvad det er for en. Der er andre, der godt ku bruge lidt opstramning (selvom den flinke DSB-mand i sidste uge spurgte om jeg havde Wild Card!):-)

Majsen sagde ...

Anjoe: Tror du virkelig?? Måske du har ret...:-)

Grønland: Den hedder: all about eyes rich - fra Clinique.

Jo frygteligt at være i den alder hvor opstramning er nødvendig. Men nogle siger, at man skal gå igang som 25 årig, så jeg er jo ikke så langt derfra rent årgangsmæssig. Eller hva'??