søndag den 25. maj 2008

Drilsk løve

Tandlægens arbejde på forulykket tand er bare ikke i orden. Nu må jeg bede om en forbedring u/b. Det gør stadig usandsynlig av's i den ene side. Godt man er spejlvendt henover næsebenet og har en anden side der virker. Sjældent har jeg da glædet mig så meget til mandag morgen - der kan jeg nemlig ringe og bede om en reparations tid. Bonus bør så også være, at jeg kan få en nattesøvn uden tandpine.

A pro pos nattesøvn - jeg havde kastet mig ud i, at være løvetæmmer i nat samtidig med, at jeg var sanglærer for nogle forskellige børnehaver, hvor alle børn var klædt i rødt tøj. Børnene syntes jeg var mega sej, men jeg tænker lidt om jeg i søvne har sagt brøle løve lyde samtidig med lidt nynnen? Min mand kiggede meget mærkeligt på mig da jeg spurgte (uden referat til drømmen i øvrigt). Men godt var det, at jeg fik indfanget løven i et kosteskab så den kunne sove. Så er der jo ligesom styr på tingene..........

2 kommentarer:

Sebastian sagde ...

Megt interessant drøm - måske du skulle have forklaret, hvorfor du spurgte ham? Men måske han nu ved det ;-)

God bedring med tanden - øv.

Anonym sagde ...

Øv med den tand. Hvad er der mon galt siden den stadig gør ondt?

God søndag.