mandag den 26. maj 2008

Roden til alt ondt

Roden til alt ondt, var en rod. I tanden. Eller måske dem alle. Samt en nerve der var kommet i klemme. 4 fjernede rødder samt den dersens nerve. Sidstnævnte fik mig til at lette en halv meter. Der hjalp bedøvelse overhovedet ikke. Ej heller på 2 af de dersens rødder. Lige nu forstærkede dette min tandlæge skræk.........!!!

Forstår ej heller hvorfor han ikke lige så denne "detalje" sidst jeg var i stolen. Hmmm.........smart måde at få kunderne tilbage i butikken på.

Skal derop igen om en uge og have tanden fyldt ud. Lige nu skal den lige have ro. Jeg har det der ansigt hvor man føler læbe, tunge og kind så store som en oppustet barbapappa

6 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

AAAAAAAAV!.. Rigtig god bedring.

Slå lige den tandlæge i næste uge og bed ham om ordentlig bedøvelse - skulle det være nødvendigt en anden gang med sådan en tur! ..

Håber noget af det bliver u/b

Anonym sagde ...

Kan næsten sympatimærke det.

Maomis sagde ...

Av, for søren! Det lyder som en rigtig slem omgang. Stakkels dig og sikkert også din pengepung! God bedring med Barbapapalæben. Det går hedigvis over igen.

Majsen sagde ...

Ja tak AVVVVV. Så meget, at mormor måtte hente barnet da jeg græd af smerte og faderen var syg. Vi var for svage til at tage os af vores lille guldklump. Åhhhhh....

Perle: Nu skal du ikke også få ondt

Maomis: Ja først mig og så pengepungen. Nå men det går nok altsammen alligevel. Det plejer det jo (men der røg lige en halv sofa.......jeg får bare ALDRIG de sofaer jeg drømmer om).

Susanne sagde ...

Av-Av-Av.....

Du har min fulde medfølelse. For pokker da. Jeg håber, at det bliver gjort ordenligt, så du slipper for mere vrøvl.

Majsen sagde ...

Susanne: I dag føles det faktisk som om, at ham tandlægen har gjort det rigtige. Ingen smerter længere når jeg bider sammen i tanden, hvilket ellers var rettesnoren tidligere. Så jow - tror ski det virker. Juhuuuuuuuuuuuuu.........