tirsdag den 27. maj 2008

Hundekennel

Jeg har netop spise hundemad af en skål på græsset. Sammen med min hundehvalp. Vi har den fineste hundekurv i haven. Min hvalp hedder Daisy og jeg er blevet døbt Dubbi af ham. Hundehvalpen mener vi skal løbe ned til stranden og spise is. Vi hygger os bare helt vildt meget.

Det trængte vi også til ovenpå det meste af en uge hvor jeg ikke har været den mor jeg ønsker. Han har hele tiden måttet høre på, at mor havde ondt i tænderne og endda så meget at det gav salte tårer. Men nu virker det hele rigtigt igen i munden, og det fejrer vi med dejlig hundemad. Altså hvis man kan kalde kammerjunkere for hundemad.

Jeg må hellere løbe ud til min hvalp igen inden den stikker af. De har det jo med at udforske verden sådan nogle små størrelser.

6 kommentarer:

Lotte sagde ...

Wrrruff!
:-D
Godt gebisset er i orden igen.

Bambi72 sagde ...

Kæft altså... Det her er årsagen til at jeg elsker at læse med her...
Du er bare vildt overskuds agtig :-D

Majsen sagde ...

Lotten: Gebisset klarede også et kødben. Joh - nu virker skidtet vidt.

Bambi: Jeg skyldte også på overskuds kontoen. Den har ikke været så meget i brug den seneste uge.

Maomis sagde ...

... og så sagde vi jo lige at du var hunden ... :-)

Han er en heldig knægt ham sønikke. Det havde jeg ALDRIG fået min mor med på. Jeg håber dog at gå i dine hundefodspor og ikke min mors på det område. Jeg elsker at lege!

Majsen sagde ...

Maomis: Jeg tror heller ikke min egen mor havde gjort dengang, men hun gør det nu.

Faktisk var det min idé - jeg trængte bare til at lege helt nede i græshøjde og på hans præmisser. Det er SÅ fedt.

Grønlandsposten sagde ...

Bambi, du kunne ikke sige det mere præcist :-)