torsdag den 15. maj 2008

Thumbs up or "dawn"

Returneret fra nakkefolds scanning. Der går langt imellem, at jeg er virkelig bange og nervøs men tilstanden indtraf i dag. Mange jubler over scanninger og at se de små på skærmen. Jeg er også glad for at se den lille, men også hundeangst for at de siger at "noget ser unormalt ud". Således er jeg ikke den der jubler allerhøjest over scanninger og scannings rum. Det sidder lige under overfladen kan jeg mærke. Dejavu'erne altså....

Men der er ingen dawn syndrom (mongolisme) eller andre alvorlige ting galt, efter hvad de kan se på nuværende tidspunkt. Termin rykket 3 dage til den 21.11.08. Jeg er nu præcis 13 uger henne.

Næste store scanning er om 3 uger. Der gennemgår de for større misdannelser, da de på det tidspunkt vil kunne se om den har eksempelvis en misdannelse som Jacob's. Igen i uge 19/20 vil der være en grundig en af slagsen. Kommer vi helskindet igennem de næste 2 store scanninger skal vi ikke regne med, at den lille får problemer. Så skal den bare vokse sig stor og stærk.

Jeg er lettet over i dag. Men også spændt på de kommende 6 ugers forløb. Det er der vel egentlig ikke noget at sige til.....?

7 kommentarer:

Lotte sagde ...

Det er der overhovedet ikke ngoet at sige til. Det ville vel nærmest være lidt underligt, hvis du slet ikke spekulerede bare lidt over det...
Tillykke med dagens gode scanning!

Anonym sagde ...

Tillykke med det gode resultat :-) og nej selvfølgelig er der da ikke noget at sige til at du / I er nervøse... det skal nok gå!!

Alphafeen sagde ...

Godt det gik godt idag....sender mild energi de næste 6 uger! Og ja de er sgu noget ambivalente de scanninger, specielt for dig som jo har prøvet at få en negativ besked. Det gør du ikke denne gang! Kram

Bitten sagde ...

Majse-dejligste.

Hvor godt at høre scaningen idag er vel overstået.

Store pause-kram og mange varme tanker.

Rimkogeren sagde ...

Krydser alle ti tommelfingre!

Bambi72 sagde ...

Hvor er det godt at høre at scanningen gik fint :-D
Krydser alt hvad kan krydses for at de næste 2 bliver ligeså gode :-D

Majsen sagde ...

Allesammen: Om I tror det eller ej, så er små kommentarer af stor betydning. Disse ligeledes.

Jeg håber at I alle får ret og mine dumme bekymringer bliver gjort til skamme. Sådan helt ned i den værste skammekrog.