mandag den 5. maj 2008

Hov - ØL!!!!

For et par timer siden, stod jeg og mixede en marinade til kyllingen i aften. Den indeholder øl. Den resterende halve dåse med indhold står på køkkenbordet, og skal ledsage kyllingen når den skal på grillen senere i dag. Men årrrrhhh - jeg havde godt nok lyst til en slurk. Midt der om formiddagen. Meget mærkelig tendens. Men måske bare fordi, at man netop ikke må (eller ihvertfald ikke tillader sig selv det, selvom nogle siger at "det gør altså ikke noget") er den pludselig vældig interessant.

Men øl fik jeg dog alligevel til frokost. I form af en øl pølse fra gårdbutikken lidt længere oppe af vejen. Årh den var god og køleskabs kold. Jeg nød den sammen med rugbrødet, gulerødderne og et glas mælk. Pyh hvor jeg skejer ud - hva'????

Jeps - mig en rigtig skabs alkoholiker. Eller noget i den retning.

Ingen kommentarer: