onsdag den 7. maj 2008

Kært barn mange navne

Skulle lige op og hente lidt til grillen i aften, og så mig selv i profil i et spejl. Jeg ligner virkelig en kasse nu. Sådan en firkantet papkasse, med et par tynde ben forneden. Godt at jeg selv ved, at der er en årsag til det. Men nu må der godt komme lidt mere strut på maven, for dette stadie er sådan et: "hmmmm - er du blevet lidt trind, eller mon............"

Jammen så har jeg da også prøvet at være en kasse. Senere kommer der dyr ind i billedet hvad angår udseende: prustende hest, hval og ko med yver. Joh - det er skam ganske flaterende at være gravid.

3 kommentarer:

Zette sagde ...

Jeg kan godt li kasser. Det kan bruge til så meget...

Bambi72 sagde ...

Ja kært barn.... He he jeg fik af mine pigers far, en Flodhest, bare så jeg vidst hvad jeg lignede LOL

Majsen sagde ...

Zette: Jeps - og jeg tror at nogle måske tænker: hov - det HAR da været fastelavn, men hende der er stadig klædt ud som papkasse...:-)

Bambi: Ha ha ha - måske jeg har noget lignende i vente?