onsdag den 28. maj 2008

Hos frisøren

Jeg har lige været hos frisøren. Uhhhh det var dejligt. Jeg kan godt lide det der nussen i håret.

Min frisør er sådan lidt en spøjs type, der også spiller lidt på tromme samtidig med at han ordner hår. Han synger gerne under sceancen og stiller i øvrigt rundt regnet 1000 spørgsmål. Men han er bare rigtig sød. Jeg tror de fleste vil falde for hans umiddelbare charme og dejlige humør. Han komplimenterede mig meget undervejs og det har da betydning sådan noget. Det har det da......!

Min frisør er 3½ år. Og jeg kender ham nok bedre end så mange andre.

9 kommentarer:

Susanne sagde ...

Forhåbentlig var det en langhårsopsætning og ikke så meget saks... Det lyder rigtig rart.

Lotte sagde ...

Uha som den dreng da har mange talenter!!!

Bambi72 sagde ...

Uhhada det er skønt med sådanne en frisør :-D
Nyd ham, pludselig er han for stor til den slags *gg*

Sebastian sagde ...

Måske du skulle lave et før/efter-billedpar ,-)

Anonym sagde ...

Snydt!!! Jeg sad og tænkte mens jeg læste 'min frisør skal bare holde mund og lade mig sidde og slappe af'....men så er det jo sådan en anden helt fantastisk én. Herlig knægt :o)

Majsen sagde ...

Susanne: Ingen saks, men meget kam. Lidt for meget kam.

Lotten: Rendyrket talent er det ikke. Så meget kan jeg sige.

Bambi: Jeg sluger det råt. Det kan jeg godt afsløre.

Sebastian: Før billedet er helt sikkert pænest.

Perle: Ja de behøves ikke være sådan nogle sludre chatoller som min i dag. Lige nu skråler han i stuen - "daddy cool - daddy coooolll - oh daddy cooollll"......! Nu tror jeg jeg virkelig trænger til ro. Sengetid unge mand.

Maomis sagde ...

Ha, der blev jeg snydt! Det lød altså fuldstændig som min frisør ... måske lige bortset fra det med trommen, ellers. :-)

Alphafeen sagde ...

...jeg var ved at overveje at en sådan frisør der slog på tromme måtte jeg sgu da prøve...haha.

Og dejligt der er kommet babyticker på :)

Majsen sagde ...

Maomis: Du har en skøn frisør!

Alphafeen: Jeg tror bestemt han har ledige tider i kalenderne. Altså efter kl. 15 i hverdagene.