fredag den 9. maj 2008

Liv

Tænk sig lige - jeg kan allerede mærke bøllefrø i maven. Det er cirka 3 uger før jeg normalvis ellers har mærket liv. Den hopper rundt gør den så.

Og a pro pos liv - husk nu lige, at man bare kan sende en sms til 1231 med teksten UNICEF, og hermed donere 100,- til eksempelvis at hjælpe de børn, hvis forældre mistede livet på Myanmar. Ved godt, at de er lidt tilbageholdne med at modtage fremmede nødarbejdere, men nødhjælp modtager de.

Jeg har sendt 2 sms'ere siden i går aftes til 1231. Nu må vi se om flere ryger afsted i dag.

6 kommentarer:

Jane sagde ...

Tillykke med at du har mærket bøllefrøet:-))
Min erfaring er at jo flere graviditeter, jo før mærker man liv, og det er jo herligt.
God weekend og pinse.

Lotte sagde ...

Bøllefrøet kan måske mærke, at det er solskinsvejr ;-)

Majsen sagde ...

Enaj: Ja du ved jo også en del om små liv :-) Selv rigtig god pinse.

Lotten: Det er da helt sikkert det. Vandet i dens lille svømmehal er måske varmere end det plejer, så den mærker også sommeren nu.

Grønlandsposten sagde ...

Bøllefrøet er på en vigtig mission: at overbevise sin mor om, at den har det godt og alt er okay.

Rigtig god pinse:-)

Maomis sagde ...

Dejligt! Det må alt andet lige, gøre det nemmere at forholde sig til. Sådan havde jeg det i hvert fald. Min graviditet var meget uvirkelig indtil sparkende meldte deres ankomst.

Majsen sagde ...

Grønland: Det kan godt være at det er missionen. Den gør det ihvertfald meget :-)

Maomis: Ja det gør det håndgribeligt. Men også lidt skræmmende. For hvad nu hvis der er noget galt med denne her også. Mange spørgsmål melder sig godt nok i køen....