tirsdag den 6. maj 2008

Dagen slutter med velvære

Hvis jeg kigger sådan skævt til højre, kan jeg se en honey der ligger med lukkede øjne og halv åben mund. Han sover helt fantastisk og gjort i en rum tid her til aften. Drengen også puttet tidlig, så det gav jo moderen en del prima tid. Det havde jeg faktisk brug for ovenpå min savne dag i dag.

Jeg er over de seneste måneder blevet begavet og overstrøet med gode cremer, masker, fodbade salt osv., fra nær og fjern. Folk der ville give mig noget til selvforkælelse ovenpå det hele og ellers som gaveregn. Det er jo vild lækkert. I aften har jeg brugt af næsten alle krukkerne. Der kan ikke være et område der ikke er scrubbet. Ikke et område der ikke er masseret, smurt ind i produkter til lige netop det givne sted eller kigget efter i sømmene. Jeg er klar til søvn nu.

Problemet er bare, at jeg er så fedtet og skinner så meget at jeg lige skal bruge en times tid på at tørre lidt igen. Men velvære - det er det altså.

Jeg kunne dog godt drømme om dette badekar, bare for at have et til de stunder hvor man bare har brug for at lægge i blød. Just for the fun of it. I aften havde været genialt til sådan et bad.

2 kommentarer:

Alphafeen sagde ...

åh ja are de badekar allerede var i salg....:) så slap jeg også for at leje fødekar ;)

Majsen sagde ...

Alphafeen: Ja det er fedt - ikk'? Jeg er sikker på at det finder vej hertil når de producerer. Skal du føde hjemme?