mandag den 19. maj 2008

Barnepige

Jeg passer i dag genboens lille perle af en dreng på 8 måneder. Har lige været ude og trille en god lang tur med barnevogn. Næææhhh hvor har jeg dog savnet sådan en tur med en vogn i hænderne. Glæder mig til det atter bliver min hverdag.

Han sover i haven i en skyggekrog. Så kan jeg lige få lidt energi indenbords så jeg får bekæmpet det kvalme værk. Vi skal nemlig hygge os skal vi, når han vågner op igen. Jeg får æren i ca. 4 timer til hans mor kommer igen, men hun skal endelig bare trække tiden ud. Det gør nemlig overhovedet ingenting.

P.S. - vist godt at der er en lille i maven, for jeg er godt nok godt gammeldags skruk.

5 kommentarer:

anjoe sagde ...

Jeg tror absolut på dit skrevne P.S. :o]

Anonym sagde ...

Elsker også bare at trille med en barnevogn. Efter som det jo er vældig længe siden at mine egne kunne ligge i en :o) så nyder jeg det når jeg har mulighed for det med venindens søn.

Majsen sagde ...

Anjoe: Det skal der ej heller herske tvivl om.

Perle: Du er hermed tvangsindlagt til at gå en tur sammen med mig, når den lille kommer. Vi skal rundt omkring skal vi - nu har jeg snart været "buret" inde længe nok (pga. kvalme), så når den kommer ud turer vi DK tyndt.

Anonym sagde ...

Det er helt klart en aftale. Så nupper jeg en fridag og smutter til Århus! ;o)

Majsen sagde ...

Ja - eller jeg finder Fyn. Whatever - en aftale er det ihvertfald.