mandag den 5. maj 2008

Fugl uden fløjt

Jeg har ikke tid til at sidde her, for udenfor venter dejlig vejr og masser af fuglefløjt. Godt jeg ikke er født som en rigtig fugl (min mand mener jeg dog jeg ligner en fugl :-)....), for jeg kan nemlig ikke fløjte. Min søn vil gerne have at jeg lærer ham det. Så er man ude i noget forklaring om, at ikke alle mennesker kan de samme ting.

Men jeg kan da sætte mig udenfor og øve mig. Der er nok ikke nogle der ser og hører mine pive lyde alligevel. Jeg tror, at jeg vil lære at fløjte inden jeg bliver 40 år. Orrrkkkk - jeg har da god tid.

4 kommentarer:

Lotte sagde ...

Haha ja, og jeg kunne så sætte mig udendørs og forsøge at lære at pifte uden at bruge fingrene, for det ville jeg faktisk gerne kunne. Jeg kan godt med fingrene, men det er jo ikke altid de er lige ved hånden (om man så må sige, grin).

johanne sagde ...

he he he...jeg fylder snart 62 år, og jeg har ikke lært at fløjte endnu. 5 egne børn og mange dagplejebørn samt 3 store hunde har ellers forsøgt at lære mig det mange gange! Jeg KAN bare ikke, og nu har jeg endelig accepteret det!

Bambi72 sagde ...

He he sådanne har jeg det med at pifte :-D

Majsen sagde ...

Lotten: Næh nej - du kan allerede den avancerede udgave. Nu skal du ikke begynde at vise dig....:-)

Johanne: Hvor er jeg glad. Du har lige reddet mit liv. Jeg ER altså ikke helt fortabt og ikke ene i verden om dette. Det ER bare ikke det samme at købe en blokfløjte el. lign. for at efterligne nogle lyde.

Bambi: Hvis du allerede kan fløjte er du altså drøn heldig.