lørdag den 8. marts 2008

Skrantende madbudget

Har du ikke råd til mad? -spurgte den flinke læge mig i dag. Joh det har jeg skam, og det var ikke pga. sult, at drengen lige valgte at sætte tænderne i min arm i dag.

Men jeg blev renset i såret og fik en stivkrampe vaccination.

Sådan kan det gå, når en træt dreng ikke helt forstår at man godt må sidde bare en lille smule stille, når Sigurd Barrett og symfoni orkesteret spiller.

Nu sover kannibalen og jeg nyder roen ovenpå et par hektiske dage og nætter. En af nætterne tilbragt med, at skifte sengetøj 4 gange og rende i pendulfart til vaskemaskine og tørretumler, pga. opkastende dreng. Vi endte med, at sove på underlag af bade lagener og over os kom gæstedynerne i brug. Jeg må have Danmarks reneste sengetøj og dyner nu. Indrømmet - jeg kan godt lide den knasende fornemmelse af nyvasket sengetøj. Måden til målet dog en smule kikset.

Nu vil jeg indhente den nattesøvn jeg gik glip af forleden.

2 kommentarer:

anjoe sagde ...

Den humor, den humor... Kunne jeg dog bare tegne, så behøvede jeg ikke at jagte ret meget til min blog *LOL*

Majsen sagde ...

Anjoe: Ja - det er faktisk næsten helt tegneserie agtig.