fredag den 28. marts 2008

Meninngsfuldt

Læs dette indlæg. Det giver mening. Det beskriver hvordan "vi" har det - os der ikke har det længere.

Tillige vil jeg sige, at det betyder så uendelig meget at gå på kirkegården og se, at der er blomster. Blomster man ikke selv har lagt. Blomster som man ikke ved hvor kommer fra. Det betyder ALVERDEN. Tak - hvem du end er.

Og for mig betyder det noget, at skrabe det jord af, der sad på hans påskeæg, og lægge jorden ned i min potteplante. Det er den jord som Jacob er blevet til.

Min dag tilhører min elskede skat.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sødeste du,

Jeg har jo slet ikke noget klogt at tilføje om det her. Jeg har ikke, som jeg andre, haft samme oplevelse og synes derfor det er svært at bidrage med noget konstruktivt.

Men for mig er det alligevel vigtigt, at du ved jeg læser med. At jeg føler med dig på dage der går skidt, at jeg glædes med dig på dage der går godt, at du er i mine tanker.

Kram
Perle