søndag den 30. marts 2008

Arrrhhh det kribler stadig......

Noget af det lidt for tæt på for mig, men drengen havde den sjoveste dag i Randers Regnskov i dag. Jeg selv er stadig sikker på, at jeg har både kakelakker, slange ham -og æg, edderkopper samt bidende myrer med mig hjem. Det går nok ikke væk førend jeg får et bad. Tsk tsk tsk......-og jeg der i en periode boede med den rest regnskov der er i Singapore, som baghave. Der hvor man ikke kunne holde kat, fordi slager og andet kryb åd dem både nat og dag. Jeg var vist modig dengang, eller også fik jeg hældt beroligende midler i min flydende væsker uden at vide det. Det skræmte mig ikke synderligt, at der ved morgentid lå en python på natbordet.

Og så får vi vist svært med det der sommertids værk. Lige nu ligger en sovende dreng på sofaen. Ham får vi ikke i seng om 3 timer til den nye kl. 20.

Ingen kommentarer: