mandag den 4. august 2008

Tilbage igen

Vi har haft den bedste sommerferie nogensinde. Faktum at det var første gang, at honey og jeg havde 3 sammenhængende uger sammen var fantastisk. Næste faktum, at drengen nu er så stor at vi ikke skal tage højde for middagslur osv., gav os en stor frihed til alskens aktiviteter. Det har vi benyttet os af.

Turen i sommerhus i Skallerup var fantastisk. Sommervejret tillige. Masser af strand aktiviteter, afslapning, legeland, spise ude, svirre fluer i hobetal, bondegårds tur, hestevogns tur, kravle op af sandbjerge, is, sove rigtig længe, sand alle steder og lange aftener. Hjemme igen, og familien forøget med et stk. MEGET livlig kattekilling. Der var fuldstændig ro fra den nye beboer i nat. Han drøner til gengæld også rundt som en skoldet skid hele dagen. Efter ham er sønnike, der også har udviklet katte evner. Kravler rundt på gulvet og leger med legetøjs mus. Sågar fået hans egen skål med vand, så de ligesom er på bølgelængde.

Nu er der lige denne uge til at komme lidt tilbage i normal gænge. På mandag starter jeg i mit nye job...! Det bliver spændende.


10 kommentarer:

tankehal sagde ...

det var dejligt at høre.
Velkommen hjem

Maomis sagde ...

I fik da mildest talt også bare den bedste uge rent vejrmæssigt til strand, is ... og pomfritter. Tillykke med dit nye job. Det lyder helt rigtigt og det glæder mig.

Anni Albæk sagde ...

det lyder til at have været en rigtig god ferie - I havde vejret med jer. Velkommen tilbage herinde.

Bambi72 sagde ...

Velkommen hjem igen :-D
Dejligt at høre at I har haft sådanne en skøn ferie :-D

Alphafeen sagde ...

Skønt med dejlig ferie :) Gad vide hvad dit nye job er for noget...

Og ja skallerup klit vækker minder, der trådte jeg ind i kvindernes rækker med min første mens ;)

nå men nu rart for os læsere at du er tilbage Majsen

Anonym sagde ...

Dejligt at have dig tilbage Majse mor. Lyder som en skøøøøøn ferie i har haft. Held og lykke på mandag. Hvor lyder det bare hyggeligt med sådan en lille missefyr der kravler på væggene hele dagen.

Lotte sagde ...

SKØNT at læse om jeres superferie og om at killingen er faldet i god jord :-) Den skal I nok få fornøjelse af.

Majsen sagde ...

Tankehal: tak - og i lige måde.

Maomis: Vi nøøøøøøøøødddd simpelthen det vejr. Sad i aften og kunne slet ikke forstå vejrudsigten for det område. At det skulle være så regnfuldt lige nu. Uhm vi havde det godt.

AL: Tak fordi jeg er velkommen herinde igen :-) :-) :-)

Bambi: Det var den BEDSTE ferie.

Alphafeen: Det nye job er noget projekt koordinator noget. Der kommer sikkert mere om lige præcis det. Jeg tænkte faktisk på din historie om minderne om Skallerup, da jeg var der.

Jeanette: Ja du kan tro han kravler rundt. Eller springer vil jeg faktisk mere kalde det. Med krum ryg og busket hale. Uha uha hvor han er faaarrrlig.

Lotten: Jeg har allerede ca. 20 minutters film af ham killigen. Fra i dag altså. Der er jo også ligeså meget fra i går. Jow - han er endnu en lille helt. Eller prøver ihvertfald på at være det.

Anonym sagde ...

Velkommen hjem :o) Skønt med en ferie som giver al det man har brug for. Det giver opladning til en del tid frem.

Og tillykke med jobbet ;-)

Ps. dejligt at du er tilbage.

Majsen sagde ...

Perle: Ja nu begynder hverdagen igen. Det tyder også på, at være det jeg har brug for nu :-)