søndag den 17. august 2008

Op og ned

Jeg bliver ærlig talt lidt nervøs, når sønnen bliver syg cirka en gang om ugen. Dog kun af en dags varighed. Men nu er det sket en dag om ugen i 6-7 uger. I dag ingen undtagelse. Jeg har det ikke helt ok med, at se min lille dreng ligger og græder over hovedpine og feber.

Men lige nu er det hele væk og han fiser rundt med katten. Men for 1 time siden sad han og var meget sølle.

Vi får ham lige tjekket i morgen. Håber at der ikke er noget galt udover, at han måske har haft lidt for mange aktiviteter at rende til på det seneste, og bare er kørt træt. Hvis det er sådan det hænger sammen, må vi sende nogle aflysninger ud til weekenderne der kommer. Det er ærlig talt lidt uoverskueligt at de er booket allesammen indtil november måned. Hvornår skal jeg egentlig lige få gjort rent?

7 kommentarer:

Maomis sagde ...

Arrangementer hver weekend ville jeg SLET ikke kunne magte hvis det var mig. Jeg har allerede meldt fra flere steder, for ellers ville jeg komme til at se meget sølle ud på et tidspunkt. Håber ikke det er noget alvorligt med sønikke, men det er da ligegodt et underligt sygedomsforløb du beskriver. Mange kram herfra.

Bambi72 sagde ...

Puha da det er da også voldsomt, med så mange bookede weekender ud i fremtiden....
Håber at knægten snart er ordentlig på højkant igen

Susanne sagde ...

Øv. Jeg håber, at sønnen snart er okay igen. Vores Jonas kvitterer med feber og utilpashed, hvis han ikke får tilstrækkelig med søvn.

Hold da op et program I kører. Det ville tage pusten helt fra mig - samtidig med et nyt job. Du må være en sej kvinde!!

Sebastian sagde ...

Puha, det lyder anstrengende.

Mht knægten, så lyder det på mig, som om han trænger til at hvile og måske få sit imunforsvar styrket; men mest hvile.

God bedring.

Lotte sagde ...

Er det samme ugedag hver uge? Er der noget mønster? (Det har du sikkert allerede overvejet).
Det er ikke noget med, at der er en bestemt aktivitet, der kan trigge det?
Hmmm...6-7 uger, så har det jo også været i jeres ferie...hvilket udelukker at det hænger sammen med institutionen...tænke, tænke...

Håber lægen kan komme med et mere fornuftigt bud end jeg.

Majsen sagde ...

Øv - skrevet svar til alle, men den ville ikke godtage. Så nu får I lige en fælles:

Det bliver sådan, at vi skærer ned på aktiviteterne. Drengen var til lægen i dag og fik tjekket ALT hvad tjekkes kunne i en alm. konsultation. Der er ikke noget galt med ham, men noget tyder på at det mønster med sygdom enten fredag eller i weekenden, er afledt at træthed efter en uge i børnehave. Så nu skåner vi ham lige for alt for meget der indbefatter at han måske ikke når hans sengetid til tiden. Læs: vi har et barn der ikke vil lægge sig til at sove hvis der sker for meget omkring ham. Så ingen lange aftener ude med håb om, at han sover i fremmed seng. For det sker nemlig ikke. Øv bøv - men hellere drosle ned end have små syg dreng.

Anonym sagde ...

Heldigvis var der ikke noget galt med sønnike, så kan familie og venner lige vente lidt. I vender jo tilbage.

God bedring og håber han får lidt ro til, at komme helt ovenpå.