torsdag den 14. august 2008

Verdens betragtning

Hørt i dag i et træningscenter:

Dreng: Åhhhh mor - jeg er så stolt af dig når du er stærk.

Mor: Tusind tak lille skat. Jeg er jo også stolt af dig ved du nok.

Dreng: Ja, men det er du fordi jeg bestemmer over mit legetøj. Ikk moaaarrrr??? Og moar??? Jeg ved godt, at du bestemmer over dit køkken og farmand over værkstedet. Det syntes jeg er smart for så kan farmand ikk tage min togbane. Så kan han bare gå ned i værkstedet og så kan jeg blive sur på ham.

Javel så. Men sådan hænger det åbenbart sammen hjemme hos os.

6 kommentarer:

Maomis sagde ...

Logik for burhøns ... og små drenge. ;-) Sødt!

Helle sagde ...

Ren barnelogik *g*....:)

Grønlandsposten sagde ...

Såden er verden så simpel :o)

Bitten sagde ...

Der er intet som børnelogik!!!
og det er så skønt når familien pludseligt er meget mere gennemmskuet end man ser kan se det. :D

Idag kom en af de lidt mere alvorlige børne-betragtninger på banen hjemme hos og; noget med det der hår jeg ikke har for tiden, og andre børns spørgsmål til min lille skolepige.
Jeg endte med at måtte love ikke at dø imorgen. Gulp.

Knus og kram Stærk-Majsen
... du ved hvor du kan finde mig.

Bitten sagde ...

end man selv kan se det ... skulle der stå. :o)

Bambi72 sagde ...

Temmelig logisk *GG*