onsdag den 6. august 2008

Shopping tur

Så har jeg ski været ude at bruge penge!!! Købt et års medlemsskab hos Equinox igen. Det forrige udløb sidste år i september, og jeg må sande at det har været småt med den slags aktivitetsniveau på det seneste. Men hvor jeg savner det. Savner også at få den der krop til at se bare lidt normal ud igen. Vi er ved at være der, hvor man kigger på 2 år gamle billeder og erkender, at "guuuudd hvor havde jeg tynde og veltrænede arme" osv.

Sidst jeg var ude at løbe, fik jeg forstrukket en eller anden fodplade dims og halter lidt rundt nu. Sidste uge kunne jeg næsten ikke gå, men der er opklaring forude. Dog skal det ikke afholde mig fra, at cykle og vægttræne. Så nu daffer jeg af, og returnerer om et par timer efter en gennembankning af min forsømte krop. Der skal nok ej heller så meget til, førend den er gennembanket.

P.S. - jeg er dog også i den lejr, at hvis man da bare kunne tage en pille og så var den skid slået. Altså lige indtil jeg har været afsted. Så er jeg mega frelst i min opfattelse af sport, og hvor godt det er.....!

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

GO GIRL!!!

Grønlandsposten sagde ...

Ku' man ikke låne lidt af den der energi?

Majsen sagde ...

Lotten: I went....Og gav den max gas. Møder op igen i morgen. Der er nu planlagt 4 gange om ugen. Vægten siger +8 kilo, og den udviklingen nægter jeg simpelthen at acceptere. Men kender jo lissom årsagen..!

Grønlands-posten: Skal jeg sende en recept? Det er såmænd arrigskab over de ekstra kilo der er årsag. Og så lige faktum, at jeg jo faktisk godt kan lide det der træning når først jeg er igang. Men hold da hvor jeg svedte som en anden tosse. Det skal være skidt førend det bliver godt.

tankehal sagde ...

men falder du over den der pille så vil jeg da godt lide bede om et tip

Anonym sagde ...

Sejt du! 4 gange om ugen er mere end jeg ville kunne hamle op med. Selv med store børn. Synes ikke tiden er til det. Ja, ja...prioriteter ;o)

Men har selv meldt mig til en prøvetime med spinning i næste uge. Et godt nok spændt.

+8 kg eller ej, kan kun forestille mig, at du er smækker!