fredag den 29. august 2008

Jeg har fået lopper

Jeg har lige bestemt mig for, at jeg skal blive rig i weekenden. Dette på, at få solgt ALT det som vi ikke bruger længere og som alligevel står på fjernlager i kasser. Vi taler om tøj, møbler, haveting, ting til hus og ting til lettere lukus. Jeg/vi har faktisk i sinde, at få solgt hver en eneste stump.

Vi er 10 naboer der er gået sammen om fælles loppemarked, og jeg regner da bestemt med at det virkelig trækker horder af østjyder til disse kanter. De har jo lige fået løn, og sådan en kan jo brænde noget så pokkers i lommen..........(ligesom min gjorde lidt over middag i dag - det blev til sko, bukser og strik).

3 kommentarer:

Lotte sagde ...

Rigtig god fornøjelse med lopperne! Jeg holdt selv loppemarked for nogle år siden og fik virkelig ryddet op - det blev til flere tusind kroner og en glad mor, der nød at jeg fik tømt nogle af de flyttekasser, der har stået på forældrenes loft siden xkæresten og jeg gik fra hinanden.

Bitten sagde ...

Jeg har min garage fyldt med potentielle loppe-effekter, men mangler overskudet til at få det videre. Endnu engang overskudsMajse: giver du kurser?

Weekendkram

Helle sagde ...

Eii det skulle jeg da have vidst. Så var jeg kommet for at gøre mit for at finde skjulte skatte :)